czwartek, 20 września 2012

Ja Kobieta

"Jeśli czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.” Ta myśl nie opuszczała mnie dziś przez cały dzień. Może i prawda, ale co zrobić jeżeli Ja boję się każdego kroku, nie mam odwagi, pewności siebie? Czy za mało pragnę? A jak jest z Wami?  Dziewczyny musimy coś zrobić dla siebie! Po prostu musimy zmienić swoje życie na lepsze, zmienić nasze myślenie to podobno podstawa:) Od dziś powtarzajmy sobie codziennie przed snem i rano " Jestem piękna, radosna, przyciągam same dobre rzeczy!- "Jestem wystarczająco piękna, aby osiągnąć to co chce!" Ja bardzo chce zmienić siebie, za dużo we mnie żalu do świata, złości za źle podjęte decyzje, a nic z tym nie robię, tkwię w tym samym punkcie, a czas leci, piękne życie mija, więc staram się pracować nad sobą. Zacznijmy od aktywności fizycznej, ja np.dużo spaceruje i kupiłam sobie płytę z treningiem Ewy Chodakowskiej, i wierzę że to też mi pomoże, przecież jak jesteś nie zadowolona ze swojej figury robisz coś żeby to zmienić?Ćwiczysz?Zdrowo się odżywiasz? Czy tylko zazdrościsz gwiazdom i użalasz się nad sobą? Pomyśl i odpowiedz sobie szczerze na to pytanie. Dziewczyny razem damy radę:)  Jutro napiszę kilka rad wg Og Mandino na lepsze życie. MY TEŻ NA TO ZASŁUGUJEMY:) Buźka   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz